Platba a doprava

PLATBA A DOPRAVA

Zboží odesíláme až po uhrazení celé částky uvedené v objednávce.  

 

MOŽNOSTI PLATBY

Bankovní převod

Za objednané zboží lze zaplatit platbou bankovním převodem. Po přijetí objednávky naším pracovníkem bude zákazníkovi vystavena a zaslána na e-mail zálohová faktura, kde jsou uvedené veškeré podklady k platbě. Jakmile bude objednávka uhrazena a zboží skladem, ihned zásilku expedujeme.

Platba online

Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. Více informací k platební bráně lze najít na webu poskytovatele - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

 

MOŽNOSTI DOPRAVY

Dopravu zboží zajišťujeme prostřednictvím smluvního partnera, kterým je přepravní společnost PPL.

Přepravní společnost doručuje zásilky po celé České republice. Zboží vám bude doručeno do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Doručení zásilky je předem telefonicky avizováno řidičem v den doručení. Zboží rozváží pouze jeden řidič a to tzv. formou „od domu k domu“ – to znamená, že zboží vám doručí PŘED první uzamykatelné dveře.

Převzetí zásilky

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme zásilku nepřebírat, případně řešit přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápisem o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti. 

Zjistí-li se poškození zásilky po odjezdu řidiče, žádáme o nahlášení této události nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky na email info@nspnutrition.cz, kde vám rádi poradíme, jak v takových případech postupovat. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal – je předmětem důkazního řízení.